Ta strona używa ciasteczek (plików cookies), dzięki którym może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem i akceptuję
Bezsmarowe i bezobsługowe produkty do drukarek 3D!

[Manipulator] Zdalne strowanie do kamery internetowej

Autor Wiadomość
mlody



Posty: 2
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 08-03-2007, 09:24   [Manipulator] Zdalne strowanie do kamery internetowej

Wczoraj zrobiłem takie zdalne sterowanie do kamery internetowej pomysł i wykonanie to 15 minut roboty był chory jestem od poniedziałku i siedzę w domu i się nudzę powinienem sie uczyć ale zrobiłem to i fajna zabawka wyszła tylko mały obrót mam woków własnej osi są tam wykorzystane trzy serwa, odbiornik i zasilanie no i jeszcze trzeba mieć nadajnik do RC i to tyle a to jest krótki film z tego trochę ciemno jest
http://video.google.pl/videoplay?docid=-1706424695363907695
Zobacz inne roboty w naszym katalogu

Polecany artykuł » O układach AVR XMega - recenzja AVR. Układy peryferyjne




55e6ddea92ffa3f8.jpg
Plik ściągnięto 1493 raz(y) 121.2 KB


e-Elektronika.net prawdopodobnie najlepszy portal o elektronice w internecie
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
marek91 




Posty: 98
Pomógł: 8 razy
Otrzymał 13 piw(a)
Skąd: Mikołów
Programuję w:
domu
Wysłany: 08-03-2007, 14:15   

Fajne, ile masz kanałów w tej aparaturze, ja sie bawiłem w modelarstwo ale kasy na aparaturke zabrakło


producent filamentu abs i pla do drukarek 3d
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Daniel93 




Posty: 327
Pomógł: 11 razy
Otrzymał 61 piw(a)
Skąd: Sanok(okolica)
Wysłany: 08-03-2007, 18:01   

Daj jakieś fotki, bo do filmów to niektórzy mają za słabego neta :)

Cytat:
//a tak na marginesie dlaczego nie można html wstawiać do postów ?

Można, odznacz w opcjach przy pisaniu posta opcje "Wyłącz HTML"...

ps> Pogrub sobie ten opis :)

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
mlody



Posty: 2
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 08-03-2007, 19:12   

daniel93 napisał/a:
Fajne, ile masz kanałów w tej aparaturze, ja sie bawiłem w modelarstwo ale kasy na aparaturke zabrakło

6 kanałów i jeszcze dwa jakoś dodatkowe model OPTIC6 bardzo fajna bo cyfrowa nie to jak te analogowe badziewie w których sie wycierają potencjometry
a tak przy okazji to zapraszam na moje forum o modelarstwie jak coś ;-)
a tu są zdjęcia na których i tak nic nie widać :-P

daniel93 napisał/a:
Cytat:
//a tak na marginesie dlaczego nie można html wstawiać do postów ?

Można, odznacz w opcjach przy pisaniu posta opcje "Wyłącz HTML"...

ps> Pogrub sobie ten opis

nie ma takiej opcji
jest tylko tak
Kod programu: Zaznacz cały
Wyłącz BBCode w tym poście
    Wyłącz Uśmieszki w tym poście
    Dodaj podpis (może być zmieniony w profilu)
    Powiadom mnie gdy ktoś odpowie
    Usuń ten post


//daniel93
W pierwszym cytacie to nie ja pisałem.
A za zauważenia HTMLa masz piwo :)

// nie mogę pić bo chory jestem

to jeszcze dodałem jak wygląda ta moja aparatura ;-)

i jeszcze dodam film nowy nakręciłem więcej na nim widać
jak się wgra na serwer do dodam go tutaj

[ Dodano: 2007-03-08, 21:57 ]
no juz mam film
http://video.google.com/videoplay?docid=-7023492946403473691&hl=pl

Warto przeczytać » Cadsoft Eagle - część 3 (Tworzenie biblioteki)



e-Elektronika.net prawdopodobnie najlepszy portal o elektronice w internecie
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Więcej szczegółów
Wystawiono 1 piw(a):
Daniel93
czołg 



Posty: 50
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Iskrzyczyn
Moje roboty:
Odbijadło

Wysłany: 31-05-2009, 15:37   

W jakim celu sterowanie kamery jest bezprzewodowe? Obraz z kamery przekazywany jest kabelkiem więc sterowanie mogło być przekazywane drugim.

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Maxo 




Posty: 299
Pomógł: 3 razy
Otrzymał 10 piw(a)
Skąd: Krynica-Zdrój/Kraków
Wysłany: 04-06-2009, 19:42   

bo miał aparature. ;] tyle.

Teraz może kupić gotowy zestaw do bezprzewodowego przesylu usb i będzie miał komplet ;]
Duzo się nie orobiłeś ;] Bardziej modelarstwo niż robotyka. Ale i tak ciekawe.

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Mihau 




Posty: 863
Pomógł: 21 razy
Otrzymał 64 piw(a)
Skąd: Łódź
Programuję w:
C++
Wysłany: 04-06-2009, 20:03   

Ale to jest konstrukcja z 2007 roku... Jedna z pierwszych na forum.

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Wersja do druku

Skocz do:  

Nie rozwiązałeś swojego problemu? Zobacz podobne tematy: [Nanosumo] Robot &qu... [Wielozadaniowy] IVS... [Kroczący] Robot kro... [Wielozadaniowy] Rob...
lub przeszukaj forum po wybranych tagach: internetowej, kamery, strowanie, zdalne


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Popularne kursy: Arduinopodstawy elektroniki