Skocz do zawartości

Produkty Autodeska dla studentów


Treker

Pomocna odpowiedź

Witajcie, z tego co pamiętałem (ale różnie z pamięcią bywa), to aby otrzymać produkty Autodeska (np.: Iventora) trzeba było zarejestrować się w ich programie używając konta z uczelni.

Dziś chciałem się tam zarejestrować, ale zdziwiło mnie to, że nigdzie nie zweryfikowano czy jestem studentem. Podałem swoją pocztę na Gmailu, podałem prawdziwe dane i wybrałem prawdziwą uczelnie tj. PG - jednak nikt tego nie zweryfikował. Podczas rejestracji była możliwość nawet dodawania własnej szkoły i widziałem tam jakieś dziwne szkoły - na pewno wszystkie nie były uczelniami wyższymi.

Nie wiem czy ja przegapiłem te zmiany, czy wszyscy je przegapiliśmy 😉 W każdym razie bez problemu otrzymałem dostęp do wszystkich programów, klucze i aktywowałem swoją licencję. Bez problemu w tej chwili używam pakietu Autodesk Inventor Professional 2012 (do wyboru były jeszcze dwie poprzednie wersje).

  • Lubię! 1
Link do komentarza
Share on other sites

czyli większa rzesza może korzystać.

Ja mam pytanie odnośnie ważności tych produktów, niby jest 3 lata, ale czy np po 3 latach używania wersji 2011 Inventora może pobrać następną np. 2012 na kolejne 3 lata? Wydaje mi się to mało prawdopodobne ale jak można się rejestrować z e-maili w normalnych domenach to może to też przejdzie

Link do komentarza
Share on other sites

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay

Czy to jest tylko dla studentów, czy może jako uczeń liceum też mam do tego prawo?

edit: