Skocz do zawartości

Robot mobilny 500W


Pomocna odpowiedź

Bardzo ciekawy projekt, czekam na dalsze postępy.

Mocy silników wystarczy na pewno, ale z tego co widzę na filmiku, to przydałyby się koła z lepszym bieżnikiem.

Projekt jest jeszcze daleki od ukończenia, ale z twoich planów wynika, że chcesz zbudować pojazd RC, a nie robota.

Powodzenia w budowie

Link do komentarza
Share on other sites

Co to za zębatka na osi głownej? Dokładnie chodzi mi o nazwę handlową, bo szukałem podobnych, ale były tylko rowerowe, które są "wycięte w środku", a nie pełne jak u Ciebie. No chyba, że takie też są w rowerach, niestety nie mam rowera żeby sprawdzić i nie znam się na tych wszystkich częściach.

Link do komentarza
Share on other sites

Życzę powodzenia, projekt ciekawy jak skończysz na pewno będzie fajna maszyna. Ale chciałbym wiedzieć gdzie tak tanio znalazłeś te silniki? Ciekawi mnie też, czy masz zaprzyjaźnione serwisy rowerowe, czy jakoś udało ci się załatwić z nimi dostęp do starych części i jak to ewentualnie zrobiłeś?

Link do komentarza
Share on other sites

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay

Ta zębatka która jest na filmie jest od starego skutera elektrycznego i zamontowałem ją tylko chwilowo. Taką zębatkę można wykręcić z każdego chińskiego skutera el. a gdzie ją można by kupić to nie mam pojęcia. Silniki kupiłem na Allegro od użytkownika handlującego częściami z demontażu od skuterów elektrycznych. A jeśli chodzi o części rowerowe to sam miałem ich sporo a o resztę pytałem się w serwisach czy poprostu mają jakieś części do wyrzucenia.