Skocz do zawartości

ZL32ARM (LPC1114) i KamodBTM-222


Tomy89

Pomocna odpowiedź

Witam wszystkich,

Jestem początkujący zarówno w sprzętowym C jak i w platformach ARM. Kupiłem wstępny zestaw ewaluacyjny ZL32ARM do nauki, oraz moduł bluetooth KamodBTM-222. Skonfigurowałem UART , który bez problemu działa. Jednak nie potrafię obsłużyć modułu. Znalazłem przykładowe programy, ale na AVR. Czy mógłby mi ktoś pomóc w jakikolwiek sposób?

Link do komentarza
Share on other sites

Zapomniałem dodać, że UART działa bez problemów, ale po kablu. Korzystam z dołączonego do zestawu ZL32ARM programatora UART. Następnie podłączam moduł bluetooth przed programator, łączę się z komputerem podając pin "1234". Włączam terminal podając odpowiedni port (COM41), prędkość(19200), ilość bitów danych(8) oraz bity stopu(1). Komunikaty są wysyłane (świadczy o tym migająca czerwona lampka na module) i nic więcej się nie dzieje. Brakuje mi biblioteki, która obsłużyłaby KamodBT-222 pod mój procesor (LPC1114) 🙁

Link do komentarza
Share on other sites

Jak mniemam płytka z konwerterem usb-rs232ttl jest ciągle podpięta i zasilanie przez usb też jest podpięte? Nie pamiętam dokładnie, jak był tam zrealizowany układ konwertera 5V-3,3V, ale może on coś psuje na liniach UARTa. Może spróbuj odłamać płytkę programatora.

  • Pomogłeś! 1
Link do komentarza
Share on other sites

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay