Skocz do zawartości

solark

Użytkownicy
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia użytkownika solark

Odkrywca

Odkrywca (4/19)

  • Za 5 postów
  • To już rok!
  • Młodszy Juror

Odznaki

0

Reputacja

  1. solark

    Integrator Arduino

    Dzięki za odpowiedz Sprawdziłem to co mówisz i nie zupełnie o to mi chodziło ponieważ tu nie chodzi o średnią (wykres dalej zachowuje się jak poprzednio tylko wolniej) a o jakby łączenie wierzchołków tego wykresu czyli trzeba by było uwzględnić prawdopodobnie jakoś czas ale jak to zrobić to kompletnie nie mam pojęcia Proszę dalej o pomoc
  2. solark

    Integrator Arduino

    Dzięki deshipu za zainteresowanie i odpowiedz ale jak to zrobić za pomocą kodu Dodaje że jestem początkujący więc bardzo proszę o pomoc
  3. Witam Wszystkich Mam następujący problem : Chciałbym osiągnąć coś w rodzaju Integratora sygnału Mam na wejściu taki oto sygnał (Pomiar ADC z częstotliwością około 1kHz) : A chciałbym osiągnąć coś w rodzaju sygnału takiego jak poniżej Pró bowałem coś kombinować z PID ale albo coś żle robię ? ale wydaje mi się że PID nie do tego służy Bardzo proszę Was o pomoc Bardzo proszę o przykładowy kod pozdrawiam Arek