Skocz do zawartości

FPAA - zestaw uruchomieniowy


FlyingDutch

Pomocna odpowiedź

Cześć wszystkim,

mam pilną potrzebę kupna zestawu uruchomieniowego FPAA (potrzebuję około 8-miu wzmacniaczy operacyjnych, 4 komparatorów, i kilku kluczy analogowych - nie muszą mieć jakichś super charakterystyk częstotliwościowych). Mój znajomy ma zaprojektowany układ analogowo-cyfrowy (około 20-tu ICs z serii CMOS 4000 + część analogowa). Jest to falownik 3 fazowy dużej mocy z regulatorem PID (analogowym). Kolega chciałby to przeprojektować na nowocześniejszą technologię (zmniejszenie rozmiarów płytki PCB i niższe napięcie zasilania). Chciałbym pomóc koledze i zaprojektować część cyfrową + regulator PID (także cyfrowy) na układzie FPGA, a część analogową właśnie na jakimś układzie FPAA. I tu pojawia się problem, gdyż nie mam żadnego doświadczenia z analogowymi układami programowalnymi.

Czy moglibyście polecić jakieś konkretne ICs ? Czy w Polsce można nabyć jakieś zestawy ewaluacyjne FPAA ?

Z tego co znalazłem w sieci to na rynku w tej dziedzinie są aktywne chyba trzy firmy:

Anadigm, Lattice, Cypress

ale nie mogę znaleźć w sprzedaży w Polsce żadnych zestawów uruchomieniowych z układami FPPA

Czy któraś z tych firm oferuje bezpłatne wersje softu do syntezy takich układów? (jak np. Xilinx, czy Altera/Intel do układów FPGA)

Pozdrawiam

Link do komentarza
Share on other sites

"zaprojektować część cyfrową + regulator PID (także cyfrowy) na układzie FPGA, a część analogową właśnie na jakimś układzie FPAA"