Skocz do zawartości

Akumulator 18650 ładowanie


Lipus

Pomocna odpowiedź

To jest tylko układ zabezpieczający. Ładować możesz wyłącznie ładowarką dedykowaną do akumulatorów LiPol. Najtańsza do 3S z sygnalizacją naładowania to jakieś 25-30zł, ale są i takie podchodzące pod 1000. Rozwiązanie dla oszczędnych szkotów to kupno modułu za 3zł i ładowanie ogniw pojedynczo, po kolei z USB.

Link do komentarza
Share on other sites

Ale tą ładowarką za 3zł można ładować akumulatorki złączone żeby było 12v?Bo chce najtaniej jak można kupić moduł ładowania i zabezpieczeń.I jak one są szeregowo i są w tym module to możecie podesłać lub dać linka ładowarki i jak to podpiąć bo jestem zielony a potrzebuje taniego zasilania 12v do auta rc.

[ Dodano: 03-12-2017, 22:37 ]

A może być taka i czemu akueat lipol?I jak to wszystko podłączyć?

[ Dodano: 03-12-2017, 22:48 ]

https://abc-rc.pl/ladowarka-IMAX-B3

Link do komentarza
Share on other sites

Przede wszystkim dowiedz się od kogoś mądrzejszego ile to auto pobiera prądu. Akurat akumulatory w wykonaniu 18650 nie są mocarzami więc mogą okazać się za słabe do jakiegoś większego lub bardziej zrywnego pojazdu i po prostu pójdą z dymem wraz z całą zabawką. Co to za samochodzik? Skąd wziąłeś i co to za akumulatory? Możesz podać typ, producenta itp? Kupujesz zabezpieczenie 20A do akumulatorów których prąd rozładowania to zwykle 2-3A max?

Do modeli stosuje się pakiety modelarskie, fabrycznie wyposażone w specjalne wtyczki pasujące do ładowarek jak ten iMAX, pozbawione zabezpieczeń i mogące być obciążane prądami wielokrotnie przewyższającymi prąd 1 godzinny (np. 20 lub 50 razy). Ten np. podłączysz wprost do ładowarki bez żadnych niebezpiecznych manipulacji przy złączach:

https://abc-rc.pl/akumulator-kryptonium-2200mah-li-pol-11-1v