Skocz do zawartości

Możliwości arduino


feruupl

Pomocna odpowiedź

Siemka, czy Arduino odpowiednio zaprogramowany może wykonać owe polecenie, takie jak postarałem się wyjaśnić na rysunku (zapomniałem dodać, że po dotarciu elipsy do celu uruchamia się silnik DC albo serwo)? Oczywiście jako wykrywanie elips używamy jakiegoś aparatu telefonu albo kamerki internetowej. Jestem zielony w tej sprawie i chciałbym zacząć się rozwijać w tym kierunku i sprawdzić możliwości arduino. Proszę nie odpowiadać w stylu "przeczytaj, a sam się dowiesz" 🙁 chciałbym po prostu konkretnej odpowiedzi tak/nie. Z góry dziękuję za odpowiedź.

sample.thumb.png.d7c0469c7473a4bc568b789c42f5971f.png

Link do komentarza
Share on other sites

Chciałbym, żeby robot powiedzmy sam grał w np. piano tiles albo taiko. Wiem że w piano tiles ludzie budują te robociki, ale z taiko jest inaczej, gdyż tam jedne obiekty poruszają się czasem szybciej od pozostałych.

Link do komentarza
Share on other sites

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay

Niestety Arduino do przetwarzania obrazu nie nadaje się najlepiej.

Pewnie można byłoby ten projekt zrealizowac - używając analogowej kamery i tylko śledząc pojawienie się obiektu. Ale taki projekt to niewątpliwie skomplikowana sprawa, wymagająca dużej wiedzy w zakresie programowania bardzo niskopoziomowego oraz elektroniki analogowej.