Skocz do zawartości

michal87

Users
  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Żywiec

Osiągnięcia użytkownika michal87

Starszy odkrywca

Starszy odkrywca (5/19)

  • Za 5 postów
  • Młodszy Juror
  • To już rok!
  • To już 5 lat!
  • To już 10 lat!

Odznaki

0

Reputacja

  1. wlasciwie arduino nie jest zablokowane tylko bootloader sie usuwa po probie programowania. prawdopodobnie trzeba ustawic fusebity tylko jak juz wczesniej wspominalem jestem w tym zielony i usmiercilem 2 procesorki.
  2. no dobrze, tez mi sie tak od poczatku wydawalo ale nie wiem jak to zabezpieczyc. probowalem usawic fusebity ale cos chyba nie wyszlo - troche sie tego boje bo juz zabilem 2 atmegi w 5 min 🙂 czy ktos moze w lopatologiczny sposob wyjasnic jak przywrocic to arduino na nogi? dzieki wielkie 🙂
  3. pytanie do kuki83, w zwiazku z: udalo Ci sie to naprawic? u mnie dzieje sie to niestety to samo co u Ciebie.
  4. poczytalem teraz materialy od usera dondu i wprowadzilem niewielka zmiane ktora pomogla, mianowicie: bylo: #define F_CPU 1000000L zmienilem na: #define F_CPU 1000000UL caly kod: #define F_CPU 1000000UL #include // dołączenie biblioteki io.h #include // dołączenie biblioteki delay.h int main (void) { DDRD = 0x01; while (1) { PORTD = 0x01; _delay_ms (5000); PORTD = 0x00; _delay_ms (5000); } } edit: wroc.. po testak wyszlo ze jednak nie dziala - delay dla 5000ms dziala idelanie, dla 15000ms wychodzi 7,5 sek a dla 3000ms 8 sek
  5. kod programu pochodzi ze stronki ktora zamiescilem wczesjniej - a w tym linku jest screen kodu: http://www.mikrokontrolery.e-snp.net/files/1-miganie_ledem/1-mig-led.png a tak przy okazji - piny w arduino ustawialem w sposob int ledPin = 13 a tutaj PORTD = 0x01 i troche sie w tym gubie - jest na to jakis prosciejszy sposob? oczywiscie szukalem ale nic konkretnego nie znalazlem.