Skocz do zawartości

krzeku

Users
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    kielce

Osiągnięcia użytkownika krzeku

Odkrywca

Odkrywca (4/19)

  • Za 5 postów
  • Młodszy Juror
  • To już rok!
  • To już 5 lat!
  • To już 10 lat!

Odznaki

0

Reputacja

  1. Też w najbliższym czasie postaram się opublikować linefollowera na podstawie twojego projektu 🙂
  2. Przy pierwszej płytce z czujnikami jeden cny70 nie działał, a przy drugiej podczas lutowania byłem już zmęczony i do jednej nóżki czujnika podpiąłem dwa kabelki i cały czas +5v było na wyjściu z czujnika 😃 Błąd znalazłem za pomocą multimetru
  3. Co do mojego problemu: ja mam wersje atmegi 8A-PU (ale piszą ze to podobno nic nie zmienia), zrobiłem nową płytkę z czujnikami bo w starej 1 przestał działać i jest to samo. Mam prośbę czy mógłby mi ktoś napisać taki program jak proponuje mactro, bo jestem laikiem i jeszcze nie ogarniam programowania.
  4. Zrobiłem jak napisałeś i sytuacja jest taka sama. Nawet jak podaje sygnał ręcznie to nic się zmienia jest tak jak normalnie przy czujnikach. Sprawdzałem wszystkie połączenia i są ok.
  5. Sprawdziłem te czujnik i okazało się że jeden nie działał. Poprawiłem luty i już działał. Teraz po włączeniu robota jeden silnik pracuje prawidłowo, reaguje na linie a drugi cały czas się kręci. Jak podać te sygnały ręcznie ? Dziękuje za dotychczasową pomoc
  6. Właśnie zaraz sprawdzę te czujniki jak piszesz. Sprawdzałem czy zwarć nie ma ale nic nie znalazłem. Spróbuje zresetować program i jeszcze raz go wgrać.
  7. Mam mały problem zbudowałem robota z tego projektu włączyłem i... i robot kręci kołami cały czas. Jakby nie reaguje na sygnały z czujników. Jak myślicie co to może być? ❓
  8. krzeku

    IVAN

    Jak dla mnie SUPER. Właśnie buduje linefollowera na tych silniczkach tylko że z przekładniami 10:1. Nic dodać nic ująć. 😉