Skocz do zawartości

[Autodesk Inventor] Kurs - chętni?


Luuke

Czy jesteś zainteresowany kursem Inventora?  

26 użytkowników zagłosowało

Wyniki głosowania są ukryte!

Ankieta jest już zamknięta!


Pomocna odpowiedź

Założyłem temat w celu zorientowania się czy będzie zainteresowanie małym kursem Inventora. Mam za sobą pierwszą część kursu uczelnianego z tego programu, na następnym semestrze będę robił drugą część oraz zdawał egzamin na certyfikat Autodesk. Nie jestem jakimś profesjonalistą i wymiataczem, sam robię błędy, ale chciałbym coś zrobić w ramach forum więc mógłbym spróbować podzielić się wiedzą.

Pzdr,
Luuke

Link do komentarza
Share on other sites

Nie wiem po co pytasz. Jak nie dziś to jutro z pewnością pojawi się ktoś, kto chętnie skorzysta z kursu. Czym więcej tym lepiej.

Dodatkowo pisząc taki kurs często sami się wiele uczymy, bo żeby coś porządnie opisać musimy dokładnie zapoznać się z tematem - szybko znajdziesz miejsca, gdzie nie do końca jesteś pewien swojej wiedzy.

Link do komentarza
Share on other sites

Nie wiem po co pytasz. Jak nie dziś to jutro z pewnością pojawi się ktoś, kto chętnie skorzysta z kursu. Czym więcej tym lepiej.

Dodatkowo pisząc taki kurs często sami się wiele uczymy, bo żeby coś porządnie opisać musimy dokładnie zapoznać się z tematem - szybko znajdziesz miejsca, gdzie nie do końca jesteś pewien swojej wiedzy.

Przyznaję, masz rację 🙂

Link do komentarza
Share on other sites

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay

Na Forbocie miało początkowo z tego co pamiętam iść osobno 🙂