Skocz do zawartości

parametry serwa


siemian

Pomocna odpowiedź

Planuję zakup serw na mój nowy projekt, jednak za bardzo nie znam się na parametrach. Czy może ktoś mi wyjaśnić jak interpretować Moment nastawienia?

Oraz mam jeszcze pytanie czy różni się wtyk IR od wtyku FUTABA?

Oraz chciałbym prosić o jakieś linki gdzie znajdę jakieś informacje nt programowania uC które będzie sterowało serwami.

Pozdro. Z góry dzięki.

Link do komentarza
Share on other sites

Czy może ktoś mi wyjaśnić jak interpretować Moment nastawienia?

Moment nastawiania? 💡

Chyba chodziło o czas nastawiania, albo moment obrotowy 🙂

czy różni się wtyk IR od wtyku FUTABA?

IR jest podobny do żeńskiego wtyku gold-pin(tylko ma ząbek), a Futaba hmmm, nie wiem jak to wytłumaczyć 😕

Link do komentarza
Share on other sites

Co do wtyku to IR, co do momentu nastawienia to nigdy się z czymśtaki nie spotkałem. Na wiki nic nie pisze a dziadek google nic nie pokazał. Poszukam w starych książkach i może coś znajdę.

Pozdrawiam Decado

Link do komentarza
Share on other sites

Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.
Zarejestruj się lub zaloguj, aby ukryć tę reklamę.

jlcpcb.jpg

jlcpcb.jpg

Produkcja i montaż PCB - wybierz sprawdzone PCBWay!
   • Darmowe płytki dla studentów i projektów non-profit
   • Tylko 5$ za 10 prototypów PCB w 24 godziny
   • Usługa projektowania PCB na zlecenie
   • Montaż PCB od 30$ + bezpłatna dostawa i szablony
   • Darmowe narzędzie do podglądu plików Gerber
Zobacz również » Film z fabryki PCBWay

Jest to moment obrotowy, 28Ncm oznacza że na dźwigni o długości 1 cm od osi serwa, jest ono w stanie zadziałać siłą 28N, czyli zakładając że jest to wiszący pionowo ciężar ~2Kg.

Jest to zarazem siła z jaką serwo "trzyma"