Ta strona używa ciasteczek (plików cookies), dzięki którym może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem i akceptuję
Drukarki XYZprinting!

Test sprawności sterownika silników

Autor Wiadomość
Korush 

Wysłany: 19-04-2017, 21:49   Test sprawności sterownika silników

Cześć,
jestem bardzo początkującym robotykiem i moje pierwsze pytanie jest pewnie głupie... Posiadam sterownik Pololu DRV8835 z nakładką na RPi https://botland.com.pl/raspberry-pi-hat-kontrolery-silnikow-i-serw/2678-pololu-drv8835-dwukanalowy-sterownik-silnikow-11v12a-nakladka-dla-raspberry-pi.html. Chciałbym sterować silnikami z tej przekładni: https://botland.com.pl/silniki-dc-z-podwojna-przekladnia/38-przekladnia-podwojna-tamiya-70097-zestaw.html?search_query=tamiya&results=52

Generalnie całość wygląda jak tutajtutaj z różnicą wspomnianych wcześniej silników oraz baterii (używam jako zasilania 2 AA). Do testów użyłem tego programu https://github.com/pololu/drv8835-motor-driver-rpi i... nic.

Sprawdziłem piny diodami, działa. Silniki też są ok. Pytanie jak sprawdzić czy nie popsułem sterownika?
Polecany artykuł z FORBOT.PL:
OpenCV - Wykrywanie obiektów

W tej części zajmiemy się zagadnieniem wykrywania obiektów. Biblioteka OpenCV oferuje szereg narzędzi, które u... Czytaj całość

Warto przeczytać » Kurs Arduino - #11 - podsumowanie, QUIZ

Postaw piwo autorowi tego posta

deshipu 

Otrzymał 161 piw(a)
Programuję w:
Python, C, Lua
Należę do:
Nigmalabs
Moje roboty:
uKubik, pKubik, Katka, Tote

Wysłany: 20-04-2017, 01:49   

Weź miernik uniwersalny i zmierz jakie napięcie jest na poszczególnych elementach (baterii, silnikach) z silnikami włączonymi i z wyłączonymi.

Korush 

Wysłany: 22-04-2017, 14:16