Skocz do zawartości

Szukam robota do krótkiego filmu


emilxa

Pomocna odpowiedź

Witam,

jestem nowa na forum i nie jestem inżynierem ani konstruktorem. Zajmuję się filmem. Szukam robota do projektu filmowego. Moją inspiracją było to ramię:

Mieszkam obcenie w Berlinie i kontaktowałam się już z zespołem, który skonstruował tego robota, jednak nie byli zainteresowani współpracą. Chciałam spytać forumowiczów, czy może wiedzą o podobnych projektach realizowanych w Polsce, być może będzie łatwiej się porozumieć z Polskimi inżynierami. A może wiecie o jakichś innych ciekawych robotach? Chętnie się z nimi zapoznam.Tutaj możecie zobaczyć moją stronę internetową: emiliakurylowicz.com

Nie jestem botem ani robotem 🙂

Pozdrawiam,
Emilia

Link do komentarza
Share on other sites

A może napisz trochę więcej o tym co próbujesz zrobić i jakie są twoje wymagania? Co ten robot ma w tym filmie robić i jak to ma wyglądać?

Robot, którego pokazałaś, wygląda jak większość robotów przemysłowych -- zazwyczaj są one trochę za drogie dla przeciętnego hobbysty, choć pojawiają się powoli projekty robotów hobbystycznych coraz bardziej zbliżających się do tych prawdziwych. Jeśli jednak to ma być taki solidny robot przemysłowy, to może któraś uczelnia ma takiego i byłaby skłonna udostępnić do sfilmowania.

Link do komentarza
Share on other sites